BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aug 8, 2009

ishk3 'pinkkylicious'

Oleh ZAINUDDIN ZAIN dan ASMIZAN MOHD SAMIRAN
metahad@hmetro.com.my

KUALA LUMPUR: Minah rempit kini semakin berani meletakkan diri mereka di dalam carta sampah masyarakat berikutan penyebaran beberapa klip video kumpulan itu di internet dalam keadaan memalukan.

Jika sebelum ini banyak kumpulan mat rempit merakam aksi berani mati, kini minah rempit pula bertindak lebih dahsyat apabila secara sukarela membiarkan aksi jijik mereka dirakam dan kemudian dimuat turun di internet, termasuk laman web antarabangsa.

Kebanyakan klip video itu boleh didapati di laman web YouTube dengan menaip perkataan Minah Rempit. Laman web itu kemudian memaparkan 63 transaksi atau klip video berkaitan kumpulan berkenaan.

Bagaimanapun, Metro Ahad yang melayari laman web itu hanya mendapati lapan daripada klip video berkenaan memaparkan aksi melampau minah rempit, dengan tiga menunjukkan aksi kelucahan melampau yang memalukan.

Klip video terbaru minah rempit yang dimuat turun ke laman web YouTube seminggu lalu adalah paling berani bertajuk Drunken Minah Rempit Show Off (DMRSO) memaparkan seorang minah rempit membuka baju dan menunjukkan payu daranya ketika membonceng motosikal ditunggang seorang mat rempit.

Dalam klip video selama 46 saat itu, minah rempit bertopi keledar itu turut menunjukkan isyarat lucah kepada penunggang dan pembonceng motosikal yang mengekori untuk merakam aksinya.

0 kutuk, puji, cerca n whatever!!!: